خرید ممبر تلگرام

[ خرید ممبر تلگرام - ممبر واقعی کانال و گروه - ممبر آفلاین کانال و گروه ]

  • - واحد پشتیبانی خرید ممبر - فقط تماس و تلگرام از ساعت 10 الی 23 : 3814 088 0912
  • - زمان تکمیل سفارشات : زمان تکمیل همه سفارشات از 30 دقیقه الی 24 ساعت میباشد و فقط سفارشات نوتیفیکیشن تا 48 ساعت زمان میبرد
  • - آموزش ثبت سفارش افزایش ممبر : برای ثبت سفارش روش مورد نظر خود را انتخاب کنید و در قسمت پایین باکس بر روی ثبت سفارش کلیک کنید و در صفحه جدید نکات مربوط به روش انتخاب شده را کامل مطالعه کنید و لینک کانال خود را وارد کنید و تعداد ممبر را مشخص کنید و بر روی خرید کلیک کنید , بعد از پرداخت طبق تایم نوشته شده سفارش شما انجام میشود
[ دانلود کیبورد فارسی زیبا نویس ]
[ دانلود جعبه ابزار همه کاره اندروید ]

ممبر واقعی کانال


  • نوع ممبر : اد اجباری
    بازدید 10 تا 20 درصد
    ریزش 10 تا 70 درصد
    زمان انجام 1 تا 24 ساعت

ممبر واقعی کانال


  • نوع ممبر : پاپ آپ
    بازدید 10 تا 40 درصد
    ریزش 10 تا 60 درصد
    زمان انجام 1 تا 48 ساعت

ممبر آفلاین کانال


  • ممبر سکه ای - آفلاین
    بازدید 5 تا 10 درصد
    ریزش 10 تا 20 درصد
    زمان انجام 1 تا 24 ساعت

افزایش ممبر گروه


  • واقعی و مجازی
    ریزش واقعی 10 تا 80 درصد
    ریزش مجازی 1 تا 6 ماه
    زمان انجام 1 تا 24 ساعت

تبلیغات نوتیفیکیشن


  • دارای لینک گزارش
    تعداد جذب نامشخص
    درصد ریزش نامشخص
    زمان انجام 1 تا 48 ساعت

لایک و بازدید


  • افزایش لایک نظرسنجی
    افزایش بازدید چالش
    بازدید پست کانال
    زمان انجام 1 تا 48 ساعت
  • جعبه ابزار پیشرفته
  • دارای ابزارهای کاربردی
  • کم حجم و سریع
  • پرقدرت و زیبا
  • کیبورد زیبانویس
  • کشیده نویس و شکسته نویس
  • پوسته های متنوع
  • سریع و کم حجم
پیغام خطای Error rpc:s-5:aec-0

پیغام خطای Error rpc:s-5:aec-0 در گوگل پلی استور

پیغام خطای Error rpc:s-5:aec-0 در گوگل پلی استورReviewed by غلامرضا فیروزیان on May 20Rating: 4.0پیغام خطای Error rpc:s-5:aec-0 در گوگل پلی استورپیغام خطای Error rpc:s-5:aec-0 در گوگل پلی استور

پیغام خطای Error rpc:s-5:aec-0 در گوگل پلی استور

پیغام خطای Error rpc:s-5:aec-0 در گوگل پلی استور
پیغام خطای Error rpc:s-5:aec-0 در گوگل پلی استور

پیغام خطای “Error rpc:s-5:aec-0” هم در شرایطی ارائه می‌شود که اپلیکیشن گوگل پلی استور قادر به بازیابی اطلاعات از سرور اصلی خود نباشد. به منظور رفع این مشکل مراحل زیر را انجام دهید:

  • وارد بخش تنظیمات یا همان Settings دستگاه اندرویدی خود شوید.
  • حال به بخش اپلیکیشن‌های دستگاه مراجعه کنید. این بخش ممکن است با عناوینی نظیر Apps، Application Manager یا Applications نمایش داده شود.
  • حال به تب All مراجعه کرده و در لیست ارائه شده گزینه Google Play Store را یافته و انتخاب کنید.
  • گزینه Clear Cache را لمس کرده و حافظه کش اپلیکیشن گوگل پلی استور خود را حذف کنید.
  • حال گزینه Uninstall Updates را انتخاب نمایید و به روز رسانی‌های پیشین اپلیکیشن گوگل پلی استور را هم حذف کنید.
  • سپس مجددا به بخش اپلیکیشن‌های دستگاه (Apps، Applications یا Application Manager) و تب All مراجعه کنید.
  • گزینه Google Services Framework را یافته و انتخاب نمایید.
  • با انتخاب گزینه Clear Cache حافظه کش مرتبط با Google Services Framework را هم حذف نمایید.
  • مجددا به بخش اپلیکیشن‌های دستگاه (Apps، Applications یا Application Manager) و تب All مراجعه کنید.
  • اینبار گزینه با عنوان Download Manager را انتخاب کرده و سپس گزینه Clear Cache را انتخاب کنید تا محتوای حافظه کش دانلود منیجر دستگاهتان هم حذف شود.

بنابراین به منظور حل یا رفع پیغام خطای “Error rpc:s-5:aec-0” در گوگل پلی استور، حافظه کش سه بخش از دستگاه با نام‌های Google Play Store، Google Services Framework و Download Manager را حذف کردیم. این عمل به احتمال زیاد مشکل ایجاد شده را رفع می‌کند.