خرید ممبر تلگرام خرید ممبر واقعی | ممبر واقعی تلگرام

[ خرید ممبر تلگرام  - تبلیغات نوتیفیکیشن - خرید فالوور اینستاگرام ]

    •  - واحد پشتیبانی خرید ممبر - فقط تماس و تلگرام از ساعت 10 الی 23 : 3814 088 0912
    • - زمان تکمیل سفارشات : زمان تکمیل همه سفارشات از 30 دقیقه الی 24 ساعت میباشد و فقط سفارشات نوتیفیکیشن تا 48 ساعت زمان میبرد
    • - آموزش ثبت سفارش افزایش ممبر : برای ثبت سفارش روش مورد نظر خود را انتخاب کنید و در قسمت پایین باکس بر روی ثبت سفارش کلیک کنید و در صفحه جدید نکات مربوط به روش انتخاب شده را کامل مطالعه کنید و لینک کانال خود را وارد کنید و تعداد ممبر را مشخص کنید و بر روی خرید کلیک کنید , بعد از پرداخت طبق تایم نوشته شده سفارش شما انجام میشود
      هدیه ویژه : ثبت لینک شما در چندین سایت تلگرامی به همراه خرید ممبر - در مقابل هر پلن هدیه ثبت در سایت نوشته شده برای اطللاعات بیشتر در مورد ثبت لینک بر روی
      این لینک کلیک کنید
پلن A

ممبر واقعی و ایرانی

ممبر واقعي و ایرانی کانال
  • 500 ممبر واقعی + 500 ممبر واقعی هدیه - 25 هزار تومان
  • 1000 ممبر واقعی + 1000 ممبر واقعی هدیه + [ ثبت در 2 سایت ] - 49 هزار تومان
  • 2000 ممبر واقعی + 1000 ممبر واقعی هدیه + [ ثبت در 3 سایت ] - 95 هزار تومان
  • 5000 ممبر واقعی + 2000 ممبر واقعی هدیه + [ ثبت در 5 سایت ] - 210 هزار تومان
  • 10000 ممبر واقعی + 3000 ممبر واقعی هدیه + [ ثبت در 10 سایت ] - 400 هزار تومان
پلن B

ممبر واقعی و آفلاین

ممبر واقعي و آفلاین کانال
  • 100 ممبر واقعی و آفلاین کانال - 7 هزار تومان
  • 200 ممبر واقعی و آفلاین کانال - 14 هزار تومان
  • 500 ممبر واقعی و آفلاین + [ ثبت در 1 سایت ] - 20 هزار تومان
  • 1000 ممبر واقعی و آفلاین + [ ثبت در 2 سایت ] - 40 هزار تومان
  • 2000 ممبر واقعی و آفلاین + [ ثبت در 3 سایت ]  - 75 هزار تومان
  • 5000 ممبر واقعی و آفلاین + بازدید + [ ثبت در 5 سایت ]  - 180 هزار تومان
پلن C

خرید ممبر پاپ آپ

ممبر کانال از روش پاپ آپ
  • 500 ممبر واقعی پاپ [ 49 هزار تومان ]
  • 1000 ممبر واقعی پاپ - ثبت در 2 سایت تلگرامی [ 85 هزار تومان ]
  • 2000 ممبر واقعی پاپ - ثبت در 3 سایت تلگرامی [ 170 هزار تومان ]
  • 3000 ممبر واقعی پاپ - ثبت در 5 سایت تلگرامی [ 250 هزار تومان ]
  • 4000 ممبر واقعی پاپ - ثبت در 10 سایت تلگرامی [ 330 هزار تومان ]
  • 5000 ممبر واقعی پاپ - ثبت در 10 سایت تلگرامی [ 410 هزار تومان ]
پلن D

خرید ممبر گروه

خرید ممبر گروه تا 20 کا
  • 100 ممبر گروه [ از روش اد کردن ] - 6 هزار تومان
  • 200 ممبر گروه [ از روش اد کردن ]  - 12 هزار تومان
  • 500 ممبر گروه [ از روش اد کردن ] - 18 هزار تومان
  • 1000 ممبر گروه [ از روش اد کردن ] - 35 هزار تومان
  • 2000 ممبر گروه [ از روش اد کردن ] - 65 هزار تومان
  • 5000 ممبر گروه [ از روش اد کردن ]  - 150 هزار تومان
 [   دانلود برنامه کیبـورد فــارسی همه کاره و زیبـــانویس  ]

آنالیز وب چیست ؟

آنالیز وب چیست ؟Reviewed by سعید صابری on Jan 15Rating:

 آنالیز وب چیست ؟

 آنالیز وب چیست ؟
آنالیز وب چیست ؟
آنالیز وب به معنای بررسی رفتار بازدیدکنندگان از وب‌سایت‌ها است.

آنالیز وب در زمینه تجاری به طور خاص به معنای استفاده از داده‌های جمع‌‌آوری‌شده از وب برای تعیین این امر است که کدام جنبه‌های وب‌سایت در جهت اهداف یک کسب و کار معین عمل می‌کنند.

داده‌های جمع‌آوری‌شده تقریبا همیشه شامل گزارش‌های “ترافیک وب” هستند. این گزارش‌ها ممکن است حاوی میزان پاسخ ای ‌- میل، داده‌های کمپین‌های میل مستقیم، اطلاعات فروش، داده‌های کارکرد کاربران مثلا نمودار “هیت کلیک‌ها” و سایر اندازه‌گیرهای مرسوم باشند.

 

دو رویکرد تکنولوژیک

دو رویکرد تکنولوژیک اصلی برای جمع‌آوری داده‌های آنالیز وب وجود دارد:


رزرو هتل در مشهد - اقامت در مشهد

اولین روش “آنالیز لاگ‌فایل” (logfile analysis) است. در این روش، لاگ‌فایل‌ها را -که وب سرور‌ها همه عملیات‌شان را در آنها ثبت می‌کنند- می‌خوانند.

روش دوم  “تگ‌دادن به صفحات” (page tagging) است که از “جاوا اسکریپت” روی هر صفحه استفاده می‌کنند تا هنگامی که یک مرورگر وب بر روی یک صفحه عمل می‌کند، یک سرور ثالث را خبردار کند.
آنالیز لاگ‌فایل 

وب‌سرورها همیشه همه عملیات‌شان را در یک لاگ‌فایل ثبت می‌کنند. به زودی مشخص شد که این لاگ‌فایل‌ها که قابل خوانده‌شدن به‌وسیله یک برنامه هستند، می‌توانند داده‌‌هایی درباره محبوبیت یک وب‌سایت فراهم کنند. به این ترتیب نرم‌افزار‌های آنالیز لاگ‌فایل ظهور کردند.

در اوائل دهه 1990 آمار وب‌‌سایت عمدتا متشکل از شمارش تعداد تقاضا‌های ارائه‌شده مراجعین به وب‌ سرور بود. این رویکرد منطقی می‌نمود چرا که هر وب‌سایت اغلب شامل یک فابل منفرد HTML بود.

اما با وارد شدن گرافیک به HTML [گرافیک وب] و وب‌سایت‌هایی که چندین فایل HTML را در بر می‌گرفتند، این شمارش دیگر چندان مفید نبود.

اولین لاگ آنالایزر واقعی تجاری در سال 1994 بوسیله IPRO ساخته شد.

دو واحد اندازه گیری هم در میانه دهه 1990 برای تعیین دقیق‌تر فعالیت انسانی روی وب سرورها ارائه شدند. این دو واحد “صفحه دیده‌شده “(page view)  و “بازدیدکننده صفحه    (page visit or session) بودند.

“صفحه دیده‌شده” به معنای تقاضای یک وب ‌سرور برای یک صفحه، در مقابل یک گرافیک، است، اما “بازدیدکننده صفحه” به معنای یک رشته از تقاضاها از یک مرجع با هویت منحصربه‌فرد است که پس از مدت معینی از عدم فعالیت، معمولا 30 دقیقه، منقضی شده است.

“صفحات دیده‌شده” و “بازدیدکنندگان صفحه” هنوز معیارهای اندازه‌گیری هستند که به طور رایج به نمایش درمی‌آیند، اما اکنون آنهارا هم  ابزارهایی غیردقیق محسوب می‌کنند.

ظهور “اسپایدرها و روبات‌های”  موتورهای جستجو [چطور موتورهای جستجو کار می‌کنند؟] در اواخر دهه 1990 به همراه  “وب پروکسی‌ها” و “آدرس‌های IP به طور فعال اختصاص‌یابنده” برای شرکت‌های بزرگ و ISPها، شناسایی بازدیدکنندگان منحصر به فرد انسانی از یک وب‌سایت را مشکل‌تر کرد.

استفاده گسترده از “کش‌های وب” نیز مانعی بر سر راه “تحلیل لاگ‌فایل” ‌پدید آورد. اگر شخصی یک صفحه را دوباره ببیند، تقاضای دوم از کش مرورگر (browser cache) پاسخ داده می‌شود، و تقاضایی در وب‌ سرور دریافت نخواهد شد.

این امر به معنای آن است که مسیر کلیک شخص در سایت از دست می‌رود.

با پیکربندی وب ‌سرور می‌توان بر “کش‌کردن” (caching) غلبه کرد، اما این کار ممکن است کارکرد بازدیدکننده از وب‌‌سایت را دچار اشکال کند.

تگ دادن به صفحه

نگرانی‌ها در مورد دقت تحلیل لاگ‌فایل با وجود کش‌شدن، و گرایش به انجام آنالیز وب به عنوان یک سرویس سفارشی دومین روش جمع آوری داده‌ها  را پدید آورد: تگ‌دادن به صفحه یا  “Web bugs”

در میانه دهه  1990  به طور شایع شمارنده‌های وب را در وب‌سایت‌ها مشاهده می‌کردیم – تصاویری درون یک صفحه وب که تعداد دفعاتی را به نمایش می‌گذاشتند که آن تصویر درخواست می‌شد و به این ترتیب تخمینی از شمار بازدیدها از آن صفحه را به دست می‌داد.

در آخر دهه 1990 این تصویر قابل مشاهده به یک تصویر کوچک غیرقابل مشاهده تحول یافت که با استفاده از جاوا اسکریپت، به  همراه درخواست تصویر؛ اطلاعات معینی درباره صفحه و بازدیدکننده را هم انتقال می‌داد. بعد یک شرکت آنالیزکننده وب می‌توانست این اطلاعات را از راه دور پردازش و آماری تفصیلی را تولید کند.

سرویس‌های آنالیز وب همچنین فرآیند تخصیص‌دادن “کوکی” (‍Cookie) به کاربران را هم انجام می‌دهند و به این ترتیب می‌‌تواند آنها را حین بازدید و بازدیدهای بعدی به طور انحصاری شناسایی کنند.

با رواج استفاده از سلوشن”آژاکس”، شیوه جایگزینی برای کاربرد یک تصویر غیرقابل مشاهده ایجاد شده است: استفاده از فراخوان سرور از سوی صفحه اجراشده.
در این شیوه هنگامی که صفحه روی مرورگر وب اجرا می‌شود، یک قطعه کد آژاکس، سرور را احضار می‌کند و اطلاعات مربوط به مرجع را به آن منتقل می‌کند؛ بعد این اطلاعات را یک شرکت آنالیز وب جمع‌آوری می‌کند.

 

منبع : همشهری آنلاین